Σάββατο 21 Μαΐου 2016

Μεταξύ μας με καφέ και με τσιγάρο (Νο 74)



Το εβδομαδιαίο χρονογράφημα του grpost
δια χειρός Πέμυς Γκανά


Άκου μαντάμ τα νέα…


Μπα;
Σιγά μη γράψω σήμερα.
Ούτε βαριέμαι, ούτε άκεφη είμαι.
Απλά δεν θα γράψω.
Δεν απεργώ, στάση εργασίας κάνω.
Όλο «γράψε», «γράψε», «γράψε»,  ο Σακελλαρόπουλος.
Απελπισία μ’ έχει πιάσει.
Εφιάλτης μου έχει γίνει.
Ε όχι ρε κύριος. Δεν γράφω.
Μηχανή είμαι;
Άσε μας ρε κύριος να
απολαύσουμε τον βιασμό μας με τους φόρους.
Όχι ρε κύριος…
Απόλυσέ με.
Να πάω στο δίπλα μαγαζί.
Να κλαις και να πλαντάζεις και να ξεροσταλιάζεις.
Γιατί άλλη Πέμυ δεν θα βρεις, όσα κι αν σχεδιάζεις.
Ουπς…
Ιδέα!
Στη στάση εργασίας μου θα γράψω στίχους.
Τι στα κομμάτια μόνο εκείνος θα έχει το προνόμιο;
Τι λέτε;
Μαζί μου δεν είστε όλοι;
Το ήξερα, σιγά μη είστε με τον στριμμένο, τον ψυχοβγάλτη.
Πάμε λοιπόν:

Άκου μαντάμ τώρα τα νέα, να μαθαίνεις:

Οι φόροι, οι φόροι οι καλοί,
οι ανταποδοτικοί ,
όπως έχουν οι βελανιδοφάγοι,
 οι Σκανδιναβοί
τώρα σε τιμή προσφοράς
και στην πατρίδα την αγαπητή!

Τρέξε μαντάμ αμέσως στην ουρά,
στα ταμεία να πλερώσεις
το είπε ο Τρύφωνας Αλεξιάδης
που είναι συνδικάλα και υπουργός αυθάδης

Καλοί φόροι το λοιπόν,
Φόροι, φόροι ,φόροι,
όσους χωράει ένα παπόρι
Φόροι σαρκοβόροι

Λίγα ευρουλάκια από εδώ,
λίγα και παραπέρα
ευρώπουλα απ’ τον παππού
κι από τη συμπεθέρα

Κι ας σκούζει πάλι ο ασπρομάλλης,
ο κοπανατζής φοροφυγάς,
που μούθελε κι ΕΚΑΣ
φέρε, τώρα, πίσω το κλεμμένο
με ΦΠΑ στρογγυλεμένο

Σούχω κι άλλα νέα καλέ μαντάμ
και δεν μιλάω για το τραμ
αλλά για παγοκόφτη
κι εσέ ας μη κόφτει

Θα τον μοιράσει ο Ευκλείδης
και θα γελάει ο Αλέξης σπουδαρχίδης*
μα θα πλαντάζει ο διπλανός μου ο κασίδης

Άκου μαντάμ, γελούν οι γάτες του Σιάμ
όμως εδώ έχουμε ΕΑΜ
στη Δύση λες σερσέ λα φαμ
μα εδώ είναι βαθειά Ανατολή
και πάμε για χαμάμ

Αυτά είναι τα νέα της εβδομάδας
μετ’ αμυγδαλωτού και χιώτικης σουμάδας
κι αν έχετε απόθεμα της μαύρης σας ζοχάδας
μια βόλτα σας περικαλώ, κάνετε στας Γλυφάδας


Χαιρετώ σας, φιλώ σας, αγαπώ σας!!!!
Ακόμη και τον κ. Σακελλαρόπουλο που νόμιζε ότι μόνο εκείνος θα γράφει στίχους και τραγούδια... 
Λέτε να θυμώσει πάλι;
Σκασίλα μου μεγάλη!
Να ψάξει να βρει το ξύδι…

  • Σπουδαρχίδης είναι εκείνος που επιδιώκει με κάθε τρόπο την απόκτηση κάποιας θέσεως ή κάποιου αξιώματος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου